יום הולדת DIY

כשאנו מארגנים יום הולדת, לנו או לילדים שלנו, הדבר שהכי חשוב לנו זה שהם ייהנו ושהמוזמנים והאורחים יזכרו את האירוע כמוצלח ומהנה. לשם כך, עלינו למצוא אטרקציות או נושאים שיהיו מספיק מקוריים וכיפיים, ויגרמו ליום ההולדת שאנו מארגנים, להיות פשוט מהנה ובלתי נשכח.

הילדים שלנו, הולכים לעשרות ימי הולדת בשנה, והמשימה לארגן יום הולדת מדהימה אינה פשוטה מאחר והרוב כבר נעשה, ואנו לא רוצים לחזור על אותן אטרקציות שוב ושוב. לכן הדבר החשוב ביותר זה לשמור על מקוריות, ולארגן פעילויות שהילדים עוד לא ראו ויתלהבו מהם.

יום הולדת DIY, היא פתרון מושלם לכל מי שמחפש אטרקציה מקורית ומגניבה, שתגרום לילדים להתלהב ולהתרגש ממשהו חדש. יום הולדת DIY היא יום הולדת עם פעילויות מלאות במקורית ויצירתיות, ומעודדות אצל הילדים דרכים לביטוי עצמי ויצירת דברים חדשים. זוהי אטרקציה מומלצת ורווחת כיום ולפני שאתם מגיעים להחלטות, לפניכם כל מה שצריך לדעת על יום הולדת DIY.

 

מהי בדיוק יום הולדת DIY?

יום הולדת DIY היא יום הולדת מגניבה ומקורית, בה כלל הילדים זוכים ליהנות מפעילויות הקשורות בהכנה ובעשייה. מגוון הפעילויות מציעות בכל פעם הכנה של דבר מה אחר, בעצמם. יום הולדת DIY מייצרת אצל הילדים תחושת סיפוק גדולה עבור כל המשתתפים, שזוכים לבטא את עצמם ולהכין דברים משלהם.

ליום הולדת זו יש מגוון יתרונות ואף מסרים ערכיים של יצירה וביטוי עצמי, תוך הצגת הכיף שבלהכין דברים מעצמך מאשר לקנות. יום הולדת DIY שומרת על אווירה מהנה, הילדים מרוגשים מן הפעילויות והחומרים שמונחים לפניהם לכן מדובר בפעילות פופולרית שרבים אוהבים. ביום הולדת DIY ישנו מגוון של פעילויות שניתן לעשות במסגרת הנושא, אשר כולן לוקחות חלק בנושא המרכזי של הכן זאת בעצמך.

 

מה היתרונות ביום הולדת DIY?

יום הולדת DIY היא יום הולדת מיוחדת במינה, שטומנת מספר רב של יתרונות על פני שאר האטרקציות והפעילויות שרבים בוחרים בהם לימי הולדת. מדובר באטרקציה מקורית ומיוחדת שמייצרת אצל הילדים יצירתיות וביטוי עצמי ומאפשרת לכל אחד להכין משהו בעצמו עבורו בחופש היצירתי הרב ביותר.

לפני שאתם מחליטים איזו יום הולדת לארגן ואיזה פעילויות להזמין, חשוב שתבינו מול מה אתם עומדים ותבחנו כל אפשרות לעומקה. לכן, לפניכם מספר נקודות שיאפשרו הכרות עם יום הולדת DIY ויעמדו על היתרונות והייחודיות שלה:

 

מקוריות

הבחירה ביום הולדת של 'הכן זאת בעצמך' היא בחירה מקורת בהחל, לעומת כל שאר ימי ההולדת שחוזרות על אותן פעילויות ומתקנים שוב ושוב, כאן תוכלו ליצור יום הולדת בלתי נשכחת, ומיוחדת במינה. מתוך כל ימי ההולדת שילדנו הולכים אליהם, חשוב לבחור באטרקציה מקורית שלא תדמה לאחרת ותיזכר לשנים כאירוע מדהים. לשם כך יום הולדת DIY מתאימה ביותר ומבטיחה ייחודיות.

 

הילדים יוצאים עם מזכרות מן יום ההולדת

לעומת אטרקציות אחרות, יום הולדת 'הכן זאת בעצמך' מבטיחה שהילדים יזכרו ואתה לשנים, ויתרגשו ממנה כפליים, מאחר והם יוצאים מן היום הולדת עם הדברים אשר הכינו. אלה יהוו מזכרת נחמדה מן יום ההולדת ויבטיחו שהוא ייזכר באור חיובי ומרגש. כך הילדים יכולים להכין משהו למשפחה שלהם ולהראות להם מה הכינו, כל זה מוסיף נופח מרגש במיוחד עבורם ליום ההולדת.

 

חידוד ערכיות ההכנה העצמית אל מול הקנייה

בעולם הקניות הגדול בו אנו חיים, הילדים גדלים לתוך הרגל לקנות ולקנות, ופחות להכין לבד ולעמול עבור החפצים שלהם. לכן, פעילות כזו יכולה להראות את הטוב והכיף שבהכנה עצמית ולתת כלים ולפתוח את הדלת לעבר הכנה של דברים בעצמם בעתיד למול קניית דברים מוכנים. זו יכולה להיות פעילות ערכית שמראה כמה כיף ויצירתי זה להכין לבד, ולשנות משהו לטובה בתפיסת הילדים.

 

פעילות שנותנת דגש על יצירתיות וביטוי עצמי

יום הולדת DIY פותחת את הצוהר עבור הילדים לבטא את עצמם, ולשחרר את מה שהם מרגישים בדרך של עשייה ומלאכה. הפעילות נותנת אפשרות לכל אחד ללכת הכי רחוק עם היצירתיות שבו ולבטא את עצמו בחופשיות המרבית. לכן מדובר בפעילות משחררת וכיפית, הילדים חופשיים עם החומרים וזוכים לעמול וליצור משהו משלהם כפי שרוצים.

 

אף אחד לא נשאר בצד

לעומת פעילויות רבות אחרות ,בהן רק אדם אחד יכול להשתתף כל פעם ולהתנדב, והשאר עומדים בתור או צופים בו – יום הולדת DIY מבטיחה שכולם יכולים להכין ולהשתתף בהכנה עבור עצמם. יום ההולדת מבטיחה שאף אחד לא נותר בצד ולא אחד יש מה לעשות וכולם זוכים להשתתף. זהו יתרון אדיר וחשוב, על פני אטרקציות רבות אחרות.

 

איזה אווירה יוצרת יום הולדת DIY בעת האירוע?

האווירה שיוצרת יום הולדת DIY היא אווירה של התרגשות ויצירתיות. לא בכל יום הילדים זוכים להכין משהו משלהם ולבטא את עצמם בצורה המשוחררת והכיפית הזאת, והמפגש עם האפשרויות הללו יוצרים אצלם אווירה של הנאה וחגיגה. האווירה היא של ביטוי אישי ויצירתיות באופן חופשי, תוך כדי הילדים מדברים בניהם וצוחקים.

כך יום הולדת DIY מייצרת אווירה של אושר ומשחה, שמתאימה בדיוק לימי הולדת ולאירועים חגיגיים.

יום הולדת DIY היא יום הולדת בה המוזמנים עוברים מספר פעילויות הקשורות ב'הכן זאת בעצמך', כלומר פעילויות הקשורות ביצירה ובמקוריות. היום הולדת טומנת מספר רב של אפשרויות להכנה עצמית, ובמהלך הפעילויות, המוזמנים זוכים ליצור משהו בעצמם ולבטא את עצמם לצד חבריהם.

רוב ימי ההולדת מכילים אותם פעילויות ואטרקציות, וכך לילדים נשאר אותו טעם וכבר חסר להם הריגוש וההתלהבות ממשהו חדש. לעומת זאת, יום הולדת DIY היא פעילות מקורית, שתבטיח התלהבות והתרגשות מן החדש ומן ההכנה והמלאכה.

יום הולדת DIY היא יום הולדת שעשויה למסור מסרים וערכים עבור הילדים, הן בנוגע ליצירת דבר מה בעצמך במקום לקנות, דבר שכיום הם מאד מורגלים אליו, והן בנושא של ביטוי עצמי ומציאת מפלט באומנות ויצירתיות. זוהי פעילות מיוחדת שלעומת אטרקציות אחרות יכולה ממש לפתוח דלת עבור הילדים בהתנהלותם העתידית.

יום הולדת DIY היא אטרקציה מיוחדת שטומנת בחובה מספר יתרונות מגניבים. מעבר להיותה מקורית ובעלת מסרים ערכיים, היא אטרקציה בה הילדים זוכים לקחת הביתה כמזכרת את מה שהכינו ולהראות להורים ולחברים, וכן זו פעילות בה כולם יכולים להשתתף במקביל ואף אחד לא נותר בצד.